Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 5 september 2017

In The Spotlight, It's Halloween!


Na de Kerstkaarten van volgende week ga ik nu een kaart laten zien die ik voor Halloween heb gemaakt. Ik ben dol op Halloween, en het wordt hier in de VS natuurlijk ook goed gevierd. En natuurlijk wordt er ook versierd en de winkels liggen al vol met leuke en enge artikelen. Zoals de spin die ik maandag tegen kwam bij de locale bouwmarkt. Lekker eng! En $ 250,-, dus ik heb hem maar niet meegenomen. 


Voor mijn kaart heb ik de set "Spooky Cat" gebruikt. Deze set staat in de nieuwe Herfst/Winter catalogus. Deze set is een onderdeel van de Spooky Night Suite, deze vind je op blz. 52 en 53.
Ik heb het DSP gebruikt, de stempelset, de cat punch. De pompoenen zijn uit het DSP geknipt.


Het is deze week en volgende week wat rustiger op de Online Stampin' Party Facebook pagina want Sandra, Hilde, Danielle en Caroline zijn druk bezig met de voorbereidingen van het Creative Stampin' Weekend. Ik werk daar dit keer niet aan mee dus ik heb tijd genoeg om iets te maken en te plaatsen.  Vrijdag nog maar een Halloween project.

Tot vrijdag.

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.