Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 9 augustus 2017

In The Spotlight, minst favoriete kleuren.


Ik heb even moeten nadenken over minst favoriete kleuren. Ik heb eigenlijk niet een kleur die ik niet mooi vind. Ik heb dus een kleur gebruikt die ik niet snel pak en dat is paars, in dit geval Perfect Plum en Elegant Eggplant. Beide kleuren zitten in de Regals Collection van Stampin' Up!

Ik heb voor mijn kaart een combinatie van oude en nieuwe stempel sets gebruikt. De leuke Flower Shop stempels met bijpassende Pansy Punch en de Oh So Eclectic Stempel set met bijpassende Thinlits. De tekst is uit de stempel set Blooms & Wishes.
Ik heb met een van de stansen uit de Eclectic Layers Thinlits stansen een stencil gemaakt, dat heb ik op mijn Whisper White Cardstock gelegd en met een sponsje kleur aangebracht, Perfect Plum. Linksonder iets zwaarder aangezet en naar rechtsboven laten vervagen. De bloemen zijn gestempeld met Elegant Eggplant, ik heb alle drie achter elkaar gestempeld zonder tussendoor opnieuw inkt op mijn stempel te doen, zo krijg je elke keer een lichtere stempelafdruk.


Hieronder zie je het stencil wat ik gemaakt heb. Ik heb het 2x naast elkaar uitgestanst. Dat gaat heel makkelijk, je ligt de 2de keer de blaadjes van het stencil in de uitgestanste blaadjes van de 1ste uitgestanste vorm. Handig!


Hebben jullie gisteren de hele leuke kaart van Sandra gezien! Het lijkt wel afgesproken werk maar dit wisten we niet van elkaar!

Ik ben heel benieuwd wat jullie minst favoriete kleuren zijn. Maak er een kaart of ander project mee en laat het ons zien op onze facebookpagina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.