Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 21 juni 2017

In The Spotlight, alles behalve een kaart!


Hallo, daar ben ik weer. Hebben jullie mij vorige week gemist? Ik had even geen inspiratie dus ik heb een weekje overgeslagen. Nu ben ik er weer met een alles behalve een kaart project. Ik zit nog in de rood/wit/blauw fase en ik heb een 5-tal gasten presentjes gemaakt. Vrijdag heb ik hier een Coffee and Cards ochtend en dan ik het leuk om een kleinigheidje te geven. Ik heb speciaal hiervoor altijd Hershey Nuggets op voorraad. De kaart voor vrijdag wordt ook een kaart met rood/wit/blauw. Ook op Pinterest gevonden. Die laat ik nog zien. Moet deze nog maken!

Ik vond het idee voor deze Nugget Holder op Pinterest! Natuurlijk. HIER is de link naar het blog van Lynn. Daar vind je ook de maten voor deze houder. Ik heb de super leuke stempelset "Jar of Love" gebruikt. Vorig jaar stond deze set bovenaan mijn lijstje en ik heb er eigelijk nog veel te weinig mee gedaan. Ik ben daarom ook heel blij dat je deze set nog kunt bestellen. De set heeft ook bijpassende Framelits.



Gisteren heb je bij Danielle op haar blog een super leuk Travellers Notebook kunnen zien.  Houd ook de blogs van Sandra en Hilde in de gaten.



Gebruikte Materialen:

Cardstock: Whisper White, Real Red, Night of Navy
Stempels: Jar of Love
Inkt: Soft Sky, Real Red
Framelits: Everyday Jars Framelits, Stitched Shapes Framelits.
Fast Fuse, Glue Dots
Night of Navy Bakers's Twine (retired)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.