Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 13 juli 2014

Modeling Paste.

Eén van de vele nieuwe producten in de 2014-2015 catalogus van Stampin' Up! zijn de Decorative Masks, op blz 105. Dots and Stripes en Hearts and Stars. Je kunt hier heel veel leuke dingen mee doen.
Op de kaart hier heb ik een beetje modeling paste gemengd met de Soft Suede re-inker. Een druppeltje is al genoeg. Met de Dots heb ik de achtergrond gemaakt. En de stempels komen uit de nieuwe set Tap Tap Tap. De washi tape heb ik eerst op een stukje cardstock geplakt zodat het wat steviger was. Omdat de ondergrond niet vlak is ivm de modeling paste is dat wel nodig.


I made this card with the new Decorative Masks, the Dots and Stripes. I used modeling paste colored with a Soft Suede re-inker for the background. The stamped images are from the new set Tap, Tap, Tap. I put the Washi tape on a piece of card stock for extra stability.



2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.