Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 30 juli 2014

Een snelle kaart en de Weekly Deals.

Deze kaart heb ik voor mijn neefje gemaakt die nogal vergeetachtig is.
Ik heb op deze kaart alle nieuwe In-Colors gebruikt, ik vind het hele mooie kleuren. Gelukkig maar want ik mag er nog tot 2016 mee werken.


De stempels die ik gebruikt heb komen uit 3 verschillende stempelsets:
What's Up?
Fabulous Four
Something to Say (sterretje)

Ik heb natuurlijk mijn Stamp-a-ma-jig gebruikt. Zonder de Stamp-a-ma-jig zouden de teksten niet zo recht op mijn kaart staan. De pijl is uit geponst met de nieuwe What's Up pons.




En dan heb ik hier voor jullie de aanbiedingen van deze week. En aangezien er een pons bijstaat die ik nog niet heb!! doe ik vrijdag 1 augustus een verzamelbestelling de deur uit. 
Zie je nog iets leuks staan, bij de weekly deals, de clearance of de jaar catalogus? Laat het mij weten dan bestel ik het mee.

-----------------





1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.